Australië

25 oktober 2016 - Bundaberg, Australië

Na een voorspoedige overtocht van plm. een week zijn we nu in Bundaberg Port Marina. Het stadje  Bundaberg ligt een paar  honderd km ten noorden van Brisbane,

Behalve het waarschuwingsbord voor overstekende kangaroos heb ik nog geen foto's van deze omgeving maar die volgen binnenkort.

De komende dagen gaan we de directe omgeving per boot verkennen om volgende week hier weer terug te komen.

Een week of wat later zullen we dan zuidwaarts gaan richting Sydney

Tot zover en wordt vervolgd

1. Anneke:
    26 oktober 2016
    Zo lieve reizigers: in Australië alweer! Fijn dat de reis goed verlopen is! We zijn heel benieuwd naar de foto's en verhalen; gelukkig zijn er op zee geen enge spinnen enz. Jullie gaan dus aan de zuidkant om Australië heen? Goeie reis verder, veel plezier en kijk uit voor krokodillen! Groetjes dna
  2. Andrea:
    26 oktober 2016
    Fijn dat jullie weer goed zijn aangekomen en weer vaste wal onder de voeten hebben, zal altijd best een gek gevoel zijn na zo lang op zee! Alles goed met je rug, Lein?
    Liefs Andrea
  3. Marja:
    26 oktober 2016
    Lieve familie blij dat jullie toch maar weer aangeland zijn...en kennelijk met niet te grote avonturen? Geen walvissen haaien of stormen uit de verkeerde hoek..?
    Vind ik toch weer een wondertje.
    En natuurlijk gaan jullie verder de boel verkennen veel plezier daar en tot de foto's!!
    Liefs Marja
  4. Froukje:
    28 oktober 2016
    En blijf oppassen voor overspringende kangeroes!
  5. Frans:
    30 oktober 2016
    hallo,wederom leuk weer wat te horen en wat te zien van jullie mooie reis.

even iets uit het utrechtse:
    vraagt de een aan de ander,jij hebt zeker een australische kapper......
    zegt de ander hoezo dan.......
    je haar sydney.

groet frans