Vertrek Pacific

3 maart 2015 - Valdivia, Chili

Vandaag is het zover!

Na alle voorbereidingen zijn we er klaar voor.Piet is inmiddels gearriveerd. Veel boodschappen gedaan waaronder verswaren op de markt en een paar nieuwe brandblussers etc. Nog een laatste keer in een restaurant hiernaast gegeten en van het uitzicht genoten. En na ons lekkere ontbijtje vertrekken we dan straks.

Wel eerst nog even controle van de kustwacht maar alles OK dus we mogen weg!,

Zie voor dit alles de foto's

Reisplan: eerst een dag of 4 varen naar het Robinson Croese eiland ( Juan Fernandez Archipel) daar een dag of wat verblijven. Vervolgens een dag of 15 varen naar Paaseiland waar we even de toerist gaan zijn. Dan richting Tahiti via Pitcairn en Gambier. Dit alles voor zover en snel wind en weder het toelaten.

Voor dit alles zie Google Earth of een ouderwetse maar altijd zeer duidelijke Globe of bosatlas.

Al met al verwachten we eind april in Tahiti aan te komen.

1. Marja:
    3 maart 2015
    Goede reis jullie. Ziet er allemaal perfect uit...tot later!
    Marja.
  2. Peter van Doorn:
    3 maart 2015
    Nou dapper drietal - de voorbereidingen zien er goed uit. Heerlijk die verse frambozen. Jullie hebben een mooie spannende reis voor de boeg. Wij houden ondertussen Nederland wel droog. Zet hem op en tot horens en ziens.
  3. Jojan:
    4 maart 2015
    Waarschijnlijk net te laat maar: Goede reis!!!! Ik kijk nu al uit naar het volgende reisverslag!