BORA BORA

24 juni 2016 - Vaitape, Frans-Polynesië

Na een week van vele tegenvallers in de vorm van niet of slecht functionerende essentiële zaken (watermaker, generator, buitenboordmotor) zijn we nu alweer enkele dagen onderweg terwijl alles (voorlopig) werkt. Als kers op de slagroom is m'n wasmachine die ik al helemaal opgegeven had ook gemaakt!
Nu nog een dagje op Bora Bora. We zullen vandaag of morgen Frans Polynesië verlaten en dan gaan we richting Cook Eilanden (paar dagen varen) en daarna Tonga....enz.

1. Andrea:
    25 juni 2016
    Zal voor jullie duimen dat alles blijft werken! Gelukkig niet tot het wasbord veroordeeld. Fijn dat de mannen zo handig zijn.
    Liefs en goede reis, Andrea
  2. Frans:
    25 juni 2016
    allo les deux
    het is zover,ook ik ga morgen de 26e voor 2 maandjes naar france,
    ik heb nog het e.e.a. gedaan en geregeld met dirk,de huurders zijn tevree.
    het schilder werk nog niet af,mede door het rare weer,ik zal bij terugkomst de
    tochtstrips e.d. regelen,de huurders houden rechtstreeks contact met mij.
    kwa jullie ,een hele goeie reis gewenst met vele nieuwe ervaringen en ontdekkingen,
    ik zal jullie af en toe blijven volgen.
    groet frans
  3. Joke:
    27 juni 2016
    Wat leuk om wat van jullie te horen! Maar goed dat Co zo handig is. Af en toe spreek ik Dirk en het gaat allemaal goed. Ik wens jullie een voorspoedige en onvergetelijke voortgang van jullie reis toe! Liefs, Joke
  4. Peter van Doorn:
    27 juni 2016
    Hoi Marjolein, Ko en Piet. Dat zijn weer eens hele andere plaatjes dan de tropische zonsondergangen die ik via Whatsapp van Piet krijg. Ook daar alledaagse problemen dus. Gelukkig opgelost en hopelijk voorgoed (voorlopig). Hopelijk gaat het met jullie helemaal prima, daar vertrouw ik op. Heel goede reis en behouden vaart voor de volgende etappe van de reis.
  5. Bernadette:
    1 juli 2016
    Ha lieve mensen ,
    Mooi en spannend begrijp ik .
    Wat een avontuur .
    Ook wat betreft het weer hebben jullie het beter , het is hier erg wisselvallig , bah je zou er sjagerijnig van worden . Maar gelukkig gaan we naar Zuid-Frankrijk de Mont Ventoux befietsen , en daar is het mooi weer !!. Liefs aan allen van ons
    Xx Bernadette en Sytse