COOK Eilanden

1 juli 2016 - Avarua District, Cookeilanden

Na een redelijke trip (eerste 2 dagen tamelijk heftig wat betreft wind en vooral golven (koken echt onmogelijk maar daar heb je dan ook helemaal geen zin in..)van 4 etmalen zijn we nu aangekomen in Rarotonga, het hoofdeiland van de Cook Eilanden.
Nieuw Zeeland, 13000 inwoners,120.000 NZ landse toeristen per jaar.
Internet hier een zeer schaars artikel maar toch gevonden dus nu kijken wat er de afgelopen week allemaal gebeurd is..Wordt vervolgd

1. Margot:
    1 juli 2016
    Wow dat klinkt heftig maar; jullie gaan als een speer!
    een dieet volgen heeft dus niet echt zin!!
    volgende week komen Dirk Frauk en Linde bij ons eten op de tuin!!
    leuk he!
    goede vaart!! en dikke kus
  2. Marja:
    1 juli 2016
    Jeetje Marjolein als je zelfs niet kan koken en geen zin hebt in eten ....dat wordt nog een goed diëet voor Margot..
    Ik ga ook naar de tuin hoor om met jullie kids afscheid te nemen van dochter
    Froukje ...die toch ook wel ver weg gaat wonen...hoop wel op een beetje zon ...
    het is hier een vreselijke zomer alweer veel regendagen en meer nog in de verwachting komende week brrr.
    Dan toch maar mooi op zo'n tropisch eiland aangeland...veel beter
    Liefs en goeds gewenst voor jou Kootje En Piet!
  3. Froukje:
    2 juli 2016
    Ha lieverds!! Lekker wat internet, contact en vaste grond. Is er daar nog wat spannends te doen in het weekend? Hier niet hoor ;-) Lekker rustig aan. Afstuderen en einde schooljaar vorderen.