Weer terug in Tahiti

29 mei 2016 - Puna'auia, Frans-Polynesië

Na deze keer een heel jaar in Nederland geweest te zijn zitten we nu na 30 uur onderweg geweest te zijn een beetje bij te komen in een gemoedelijk pensionnetje in de buurt van Papeete, hoofdstad van Tahiti.

Het weer is zoals te verwachten uitstekend! Het is hier egenlijk altijd zo tussen de 25 en 30 C met een lekker briesje.

Wel weer wennen dat het hier om 18.00 u helemaal donker is!

Morgen (maandag) gaat onze boot te water en na de laatste technische klusjes (hopen dat die meevallen) kunnen we dan een dezer dagen naar de haven van Papeete en ons voorbereiden op vertrek. Er zijn hier franse supermarkten dus we kunnnen goed en lekker inkopen doen want je weet maar nooit wanneer dat weer kan!

1. Rene:
    hi ko en marjolein,

klinkt goed, hopelijk gaat alles lekker volgens plan! we hebben vrijdag mijn verjaardag bescheiden gevierd met enkele (nu zeer hippe) gin-tonics, best een lekker drankje. groetjes en tot later
  2. Froukje:
    30 mei 2016
    Nou dat wordt dan lekker vroeg naar bed! Alle goeds!
  3. Andrea:
    30 mei 2016
    Wat een verrassing, zo snel al een verslagje! Ga maar lekker genieten, ik hoop dat alles goed is met de boot. Misschien kan je nog wat extra yogurt cultuur kopen in de Franse supermarkt.
    Hopelijk tot snel horens Liefs vanuit het nu sombere lage landje.
  4. Jean-Luc:
    30 mei 2016
    Mais vous faites tout à l'envers: à cette saison il faut être dans l'hémisphère nord!
    ;-)
    Bonnes navigations.
    Jean-Luc
  5. Linde:
    30 mei 2016
    Nu jullie nog even op het vaste land zitten heb je alle tijd (en ruimte) om die drone onder de knie, of boven in de lucht te krijgen..
  6. Anneke:
    31 mei 2016
    Ha Marjolein en Ko, een heel andere wereld zo te zien! We hopen dat alles mee zit met de boot en jullie relaxed aan je reis kunnen beginnen. Geniet zeker ook van dat heerlijke weer en eens even niet verbouwen!
    Liefs van Anneke en Dick
  7. Hannah:
    31 mei 2016
    Ziet er mooi uit: hebben ze speciaal voor jullie komst die dans opgevoerd?
    Behouden vaart!!