Tonga

3 augustus 2016 - Neiafu, Tonga

De afgelopen weken hebben we rondgezworven door het uitgebreide eilandenrijk Tonga, 177 eilanden waarvan plm 36 bewoond.

Veel mooie baaien en strandjes, rommelige stadjes, alles beetje armoedig in onze ogen, vriendelijke mensen, weinig internet maar toch al een wonder dat het er uberhaupt is, wel 2 x een paar schoenen van Ko gepikt en insluipers aan boord gehad die door Ko verjaagd zijn maar wel kans zagen mijn telefoon mee te nemen!

Piet is na 7 weken aan boord geweest te zijn weer naar huis gevlogen en inmiddels zijn Rene (broer Ko) en Margot bij ons .

We hebben wat motorpech gehad maar nu werkt alles weer naar behoren en gaan we opgewekt op naar onze volgende bestemming: de Fiji eilanden.

Dit zal weer een tochtje van zo'n 4 etmalen zijn.

Wordt vervolgd.....

1. Andrea:
    3 augustus 2016
    Wat een pech van je telefoon! De schoenen van Ko zijn wel te vervangen denk ik. Wat een heerlijke en kleurrijke foto's.Heb jij nu op die ene foto een verband om je pols? Gevallen?
    Hele goed reis naar de Fiji eilanden en verheug me op de volgende foto-serie.
    Groetjes Andrea
  2. Marja:
    3 augustus 2016
    Ojé Mar ik lees nu pas van de insluiper en je telefoon ?..ook wel een "pechdingetje"!
  3. Anneke:
    4 augustus 2016
    Lieve marjolein en ko, wat ziet het er weer prachtig uit! Vervelend van die insluiper lijkt me. Had je nog een andere telefoon of kan je daar een nieuwe kopen? Fijne verdere reis gewenst en veel plezier!